FAQ

  • Normalt sett skaffer utleier rent sengetøy, men vi kan bytte det mellom gjester. Ved egen avtale kan vi ta fullt ansvar for dette.

  • Vanligvis kan vi komme i gang innen 1 uke fra første samtale.

  • VI kan ta av oss nøkkelutlevering, retur og koordinering – enten fysisk eller via nøkkelboks, kodelås e.l.

  • Dette er avhengig av hvor mye du ønsker å gjøre selv. Ta kontakt med oss for et uforpliktende pristilbud eller ta en titt på våre pakkeløsninger.

  • Ja, boligen må være klar til utleie. Vi kan gi råd om hvordan du kan gjøre den mer attraktiv.

  • Vi håndterer kommunikasjon og oppfølging, men selve utleien går gjennom Airbnb sin plattform og deres forsikringsordning. Skulle noe skje vil vi ta kontakt med airbnbs kundeservice for deg hvis vi har ansvar for all drift.

  • Absolutt. Vi kan sette opp annonsen for deg, hjelpe med forhåndskorigraferte meldinger og brukermanualer for leiligheten din. I dette tilfellet vil vi anbefale startpakken.

  • Vi sørger for renhold hvis det er ønskelig.

  • Ja, kontoen står i ditt navn. Vi kan opprette og sette opp kontoen for deg. Om du ikke har en airbnkonto fra før, vent med å opprett en. Da kan vi verve deg og vervebonusen vil bli trykket fra fakturaen din. (ofte 2000-2500 kroner)

  • For hjelp med forberedelser og oppstart vil du få en faktura. For videre drift vil vi være medvert på airbnb og få en prosentandel av leieinntektene vi blir enige om. (mellom 15-25%) Dette er en innstilling som gjøres på airbnb sine sider. Dette gjør at du slipper å skatte av andelen vi mottar og utbetalingene skjer automatisk. Ta kontakt om du ønsker enda mer detaljert informasjon om dette.